Kvalitní služby městu i občanům
Kategorie: Nabídky a poptávky

Výzva k podání nabídky-Povrchová oprava křížení MK Hradišťská-Zeyerova v Písku

                Výzva k podání nabídky

na veřejnou zakázku malého rozsahu dle § 12 odst.3 a §18 odst.5 zákon č.137/2006Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, na stavební práce:

 

Povrchová oprava křížení MK Hradišťská-Zeyerova v Písku

1.   Zadavatel:  

     Městské služby Písek s.r.o.

     Pražská 372                                                                                

     397 01 Písek

     IČ: 26016541     DIČ: CZ26016541

 

2.   Vymezení předmětu veřejné zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je oprava krytu křížení místních komunikací Hradišťská -Zeyerova v Písku dle projektové dokumentace zpracované ing. Ladislavem Čabrádkem. Jedná se o část Zeyerovy ulice od Švantlovy ulice po konec zástavby v Hradišťské ulici. V rámci opravy bude stávající povrch zfrézován a položen nový živičný kryt, dále bude provedena úprava dvou stávajících vjezdů,  vyzvednutí veškerých objektů-armatur v komunikaci do nové nivelety vozovky, výměna poklopů, oprava stávajících odvodňovacích prvků, výměna stávající betonové přídlažby, provedení VDZ v barvě, DIO včetně vyřízení příslušné uzavírky.    

 

3.   Požadované záruky:

Zadavatel požaduje záruku minimálně 36 měsíců na provedené práce ode dne předání díla bez vad a nedodělků.

 

4.   Doba plnění:

Předpoklad realizace v průběhu měsíce října 2013 do 10 dní ode dne předání staveniště.

 

5.   Nabídková cena:

Nabídková cena bude provedena dle přiloženého výkazu výměr a výše uvedeného technického popisu v předmětu zakázky, bude zahrnovat veškeré náklady na provedení zakázky. V nabídce bude uvedena celková cena ve složení bez DPH, DPH a včetně DPH.

 

6.   Hodnocení nabídek:

Hodnocení podaných nabídek bude provedeno podle kritéria - nejnižší nabídkové ceny díla.  

 

7.   Požadavky na prokázání splnění kvalifikace:

 

Zadavatel nepožaduje doložit v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky. Kvalifikační předpoklady prokáže určený vítězný uchazeč před uzavřením smlouvy o dílo. Jedná se o originál případně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, živnostenského listu /provádění staveb/ , osvědčení o autorizaci v oboru dopravní stavby odpovědného stavbyvedoucího, reference min. 5 dopravních staveb za posledních 5let /povrchových oprav živičných komunikací/ v hodnotě min. 0,5 mil. Kč za jednu stavbu, závazný příslib dodávky živičných směsí z obalovny splňující níže uvedené technické parametry:

  •   doprava musí být realizována tak, aby byl zajištěn plynulý postup pokládky, přičemž při teplotě vzduchu pod 15 stupňů C nesmí doba přepravy překročit 1 hodinu, v ostatních případech 1,5 hodiny – při použití homogenizátorů lze tyto doby přepravy prodloužit na 2 hodiny (viz. TKP staveb pozemních komunikací, kapitola 7), doba skladování v silech max. 2 hod, přičemž ale celková doba od výroby asfaltové směsi do pokládky nesmí překročit 3,5 hodiny. Během přepravy a čekání musí být vždy asfaltová směs zakrytá.

Pokud výše uvedené kvalifikační požadavky nebudou vítězným uchazečem předloženy, bude vyzván k uzavření smlouvy uchazeč další v pořadí.

 

8.   Doručení nabídek:

V případě zájmu je možno podat nabídku osobně nebo doporučeně poštou v uzavřené obálce s označením názvu veřejné zakázky a uvedením výzvy „Neotvírat“ na  podatelnu   Městských   služeb   Písek  s.r.o. do čtvrtka 26.09 2013  do 11,00 hod. Na obálce bude uveden obchodní název uchazeče včetně adresy.    

 

9.   Další podmínky pro podání nabídek:

Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou uchazeče, nedílnou součástí smlouvy o dílo budou Všeobecné smluvní podmínky provádění díla schválené RM s účinností od 01. 01. 2010. Vítězný uchazeč si zajistí rozhodnutí o uzavírce a zvláštním užívání komunikace na vlastní realizaci díla.

Dále si zadavatel vyhrazuje právo:

  vyžádat si od uchazečů další informace ve vztahu k podané nabídce

- odmítnout všechny nabídky

- neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem

- nevracet podané nabídky

- neuhradit uchazečům žádné náklady spojené se zpracováním nabídky

- jednat o obsahu smlouvy

- zveřejnit všechny informace a osobní údaje týkající se předmětné zakázky na úřední desce

  a internetových stránkách

 

10.   Poskytnutí dalších informací:

Případné bližší informace k předmětu podání nabídky poskytne pan Marek Václavík,

mob. 737901900. 

 

11.   Seznam příloh:

Č.1 – PD včetně výkazu výměr.

Č.2 - Všeobecné smluvní podmínky provádění díla.

 

V Písku dne 12.09.2013                                                        Josef  Hrádek

                                                                                              jednatel

                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

print Formát pro tisk