Kvalitní služby městu i občanům
Kategorie: Aktuality, Nabídky a poptávky

Dodání technologie podzemních kontejnerů na separovaný sběr

Výzva k podání nabídky

Dodání technologie podzemních kontejnerů na separovaný sběr

1. Vymezení předmětu nabídky a technická specifikace:

Předmětem nabídky je dodání technologie podzemních kontejnerů na separovaný sběr stejného složení. Technologie bude obsahovat 3 ks podzemních kontejnerů o objemech 3 m3 na sklo, 4 m3 na plast a 4 m3 papír. Kontejnery budou uloženy do betonových vodě nepropustných jímek 3 m3 a 4 m3. Způsob otevírání dna u nádob na dvouhákový systém. Velikost vhazovacích otvorů cca 435 x 200 mm v barevnosti modrá, žlutá, zelená. Povrchová úprava nadzemní části vhozů bude žárově zinkována opatřena tmavě šedou antigrafitovou úpravou podobného vzhledu jako již ve městě Písku použitých kontejneřišť. Pochozí podlaha bude z gumového granulátu v poměru 50 % černý a 50 % šedý. Nádoby na sklo budou opatřeny gumovými pryžemi zabraňující hlučnosti při vhazování. Systém bude vybaven bezpečnostní podlahou.

2. Zadavatel:

Městské služby Písek s. r. o.
Pražská 372
397 01 Písek
IČ: 26016541 DIČ: CZ26016541
Zastoupené: jednatelem – Josefem Hrádkem

3. Obchodní podmínky: 

V souladu s Obchodním zákoníkem.

4. Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: 

Cena bude zpracovaná na základě výše uvedené technické specifikace předmětu zakázky. V ceně budou zahrnuty veškeré náklady na dodání technologie zařízení včetně dopravy a složení v areálu MSP s. r. o.

5. Platební podmínky:

Na dílo nebude poskytnuta žádná záloha, faktury budou uhrazeny po dodání zařízení. .

6. Nabídky

budou doručovány elektronickou poštou na email: vaclavik@ms-pisek.cz. Termín doručení do 07. 11. 2014 do 11.00 hod.

7. Zadávací podklady:

Výše uvedená technická specifikace. Bližší informace o předmětu díla může podat p.Václavík tel.737901900.

8. Prokázání splnění kvalifikace:

Se nevyžaduje.

9. Hodnocení nabídek bude provedeno podle těchto kritérií:

Nejnižší nabídkové ceny kompletního díla bez DPH.

10. Jiné požadavky pro podání nabídky:

  • záruka za dodávku se požaduje minimálně 36 měsíců ode dne předání bez viditelných vad
  • termín dodání do konce roku 2014
  • zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si od uchazečů další informace ve vztahu k zakázce, jednat o obsahu návrhu smlouvy, poptávkové řízení zrušit, nevracet podané nabídky, náklady spojené se zpracováním cenové nabídky nese uchazeč

V Písku dne 30.10. 2014
Josef Hrádek
jednatel

print Formát pro tisk