Kvalitní služby městu i občanům
Kategorie: Aktuality, Nabídky a poptávky

Rekonstrukce Žižkovy ulice v Písku – 3. etapa

Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu dle § 12 odst.3 a § 18 odst. 5 zákon č. 137 / 2006Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, na služby.

Zhotovitel projektové dokumentace

1. Zadavatel:

Městské služby Písek s. r. o.
Pražská 372
397 01 Písek
IČ: 26016541 DIČ: CZ26016541

2. Vymezení předmětu veřejné zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace akce: „Rekonstrukce Žižkovy ulice v Písku – 3. etapa“ ve stupni pro stavební řízení v souladu s vyhláškou č. 499 / 2006 Sb. o rozsahu projektové dokumentace dopravních staveb v 6 - ti pare včetně propočtu předpokládaných nákladů stavby a 1 x v digitální podobě na CD ve formátu PDF a DWG. Dále zajištění veškerých příslušných stanovisek včetně veškerých stavebních povolení. Předmětem je kompletní rekonstrukce komunikace včetně chodníků, umístění zastávek MHD po každé straně 1 ks s ohledem na zajištění maximálního počtu parkovacích stání, rekonstrukce veřejného osvětlení, sadových úprav, dopravního značení, mobiliáře, DIO, propočtu nákladů stavby v úseku mezi ulicemi Rokycanova – Kollárova včetně úpravy křižovatky Žižkova – Rokycanova - Prokopova s ohledem na změnu přednosti v jízdě a bezpečnost silničního provozu dle příslušných ČSN a právních předpisů. Případné vyvolané překládky stávajících inženýrských sítí budou řešeny dle skutečných nákladů formou dodatku uzavřené smlouvy. Předmětem zakázky není PD rekonstrukce vodovodního a kanalizačního řadu, neboť je již zpracována a povolena.

3. Požadované záruky:

Zadavatel požaduje záruku minimálně 60 měsíců na správnost a komplexnost příslušných částí PD ode dne předání a převzetí.

4. Doba plnění:

Předpokládané termíny realizace:
-vyhotovení PD pro stavební povolení do 30. 06.2015
-zajištění příslušných stavebních povolení do 30.10.2015

5. Nabídková cena: 

Celková cena bude uvedena ve složení bez DPH, DPH a včetně DPH. Dále budou uvedeny samostatně ceny bez DPH – za PD pro stavební řízení a za inženýrskou činnost týkající se zajištění veškerých stanovisek včetně příslušných stavebních povolení.

6. Hodnocení nabídek: 

Hodnocení podaných nabídek bude provedeno podle kritéria - nejnižší nabídkové ceny kompletního díla.

7. Požadavky na prokázání splnění kvalifikace:

  1. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění pokrývající celý předmět veřejné zakázky
  2. kopii výpisu z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence
  3. čestné prohlášení dle § 53 zákona č.137/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů datové ke dni podání nabídky
  4. doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje / osvědčení o autorizaci v oboru dopravní stavby - autorizovaný inženýr, autorizaci v oboru technika prostředí staveb - elektrotechnických zařízení - autorizovaný technik nebo inženýr /
  5. seznam řádně vykonaných služeb odpovídající předmětu veřejné zakázky - min. 3 realizované zakázky za posledních 5 let na projekční práce obdobného charakteru rekonstrukce místní komunikace včetně inženýrských sítí v intravilánu města s rozpočtovým nákladem min. 5 mil. Kč s uvedením názvu, předmětu, rozpočtové ceny předmětu a potvrzení objednatele za řádné provedení zakázky

8. Doručení nabídek:

V případě zájmu je možno podat nabídku osobně nebo doporučeně poštou v uzavřené obálce s označením názvu veřejné zakázky a uvedením výzvy „Neotvírat“ na podatelnu Městských služeb Písek s. r. o. do 27. 02. 2015 do 11,00 hod. Na obálce bude uveden obchodní název uchazeče včetně adresy.

9. Další podmínky pro podání nabídek:

Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo zadavatele podepsaný oprávněnou osobou uchazeče.

Dále si zadavatel vyhrazuje právo:

  • vyžádat si od uchazečů další informace ve vztahu k podané nabídce
  • odmítnout všechny nabídky
  • neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem
  • nevracet podané nabídky
  • neuhradit uchazečům žádné náklady spojené se zpracováním nabídky
  • jednat o obsahu smlouvy
  • zveřejnit všechny informace a osobní údaje týkající se předmětné zakázky na úřední desce
    a internetových stránkách

10. Poskytnutí dalších informací:

Případné bližší informace k předmětu podání nabídky poskytne Marek Václavík mob. 737901900.

11. Seznam příloh: 

Č.1 – Návrh smlouvy o dílo zadavatele.

Přílohy
TypNázevVelikost
doc_iconNávrh smlouvy o dílo zadavatele320.16 K

V Písku dne 6.2.2015
Josef Hrádek
jednatel

print Formát pro tisk