1. Zadavatel:
Městské služby Písek s. r. o.
Pražská 372
397 01 Písek
IČ: 26016541 DIČ: CZ26016541
2. Vymezení plnění dodávky:
Předmětem je provádění drobných stavebních prací oprav chodníků případně komunikací a zemních prací v souvislosti s výstavbou veřejného osvětlení v lokalitách ve správě MSP s. r. o. v rozsahu celého předmětu dodávky opravy případně pouze jeho části dle potřeb a stavebních kapacit MSP s. r. o. Uchazeč ocení obecně používané položky /viz příloha/. Předpokládaný rozsah celkového objemu prací je cca 4 mil. Kč bez DPH.
3. Požadované záruky:
Zadavatel požaduje záruku na kvalitu provedené práce min. 36 měsíců.
4. Termín realizace:
V průběhu roku 2015. Zahájení prací jednotlivých zakázek na základě výzvy zadavatele nejdéle do 5 dnů.
5. Nabídková cena:
Bude provedena formou ocenění jednotlivých položek prací bez DPH /viz příloha/.
6. Hodnocení nabídek:
Hodnocení podaných nabídek bude provedeno podle kritéria - nejnižší nabídkové ceny.
7. Doručení nabídek:
V případě zájmu je možno podat nabídku osobně nebo doporučeně poštou na podatelnu Městských služeb Písek s. r. o. do 20.02.2015 do 11,00 hod.
8. Další podmínky pro podání nabídek:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- vyžádat si od uchazečů další informace ve vztahu k podané nabídce
- odmítnout všechny nabídky
- neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem
- nevracet podané nabídky
- neuhradit uchazečům žádné náklady spojené se zpracováním nabídky
- jednat o obsahu smlouvy
9. Poskytnutí dalších informací:
Případné bližší informace k předmětu podání nabídky poskytne p. Václavík mob.: 737 901 900.
V Písku dne 3.2.2015
Josef Hrádek
jednatel